Noen bilder - og så er det påske


Jeg hadde egentlig tenkt å vente med disse bildene til etter påske. Men når jeg ser i ordreboka, ser jeg at kundene kommer tett som hagl i ukene etter. Først noen små, så noen store - og så kommer en gjeng fotoglade mennesker. Onsdag den 7.april starter nemlig fotokurset. Og når jeg ser hvor mange kjentfolk og kunder som skal være med, så tror jeg dette blir en flott gjeng å være sammen med. Jeg gleder meg!

Men først denne lille familien.
De hadde benyttet seg av tilbudet på barnefotografering. Og når de nå likevel var der alle fire, var det like greit å fotografere dem alle mann. Om det kostet noe mer? Tja, + kr 75,- Men til gjengjeld fikk de en cd med over 30 prøvebilder, og de fikk bildene samme dag som de var her.

Noen av disse bildene lå ikke på cd-en. Dvs de lå selvsagt der, men etterpå har jeg lekt meg litt mer med filene. Det er jo en del av moroa med å være fotograf.

Nå skal dere alle få fri fra blogginga mi til etter påske, men da må dere regne med enda flere barnebilder.

God påske alle sammen.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi