Mange nye fotooppdrag


I dag har jeg vært på ærverdige Lisbetsæter. Et sted med historie og særpreg. Ann Kristin er den du treffer hvis du tar veien opp til Skauns storstue.


Er du riktig heldig treffer du på denne dama også. Det sies at det spøker på Lisbetsæter.
Gyngestolen kan plutselig begynne å røre på seg - helt av seg selv. Og skinnfellen i stolen faller plutselig ned... Kanskje er det selveste Lisbet som reiser seg opp fra stolen? Ingen vet. Det som i alle fall er sikkert er at dette lille spøkelset bare er vennlig.

Og så kan man jo ikke være i sånne lokaler uten å utnytte det flotte lyset som kommer inn gjennom blondegardinene. Ann Kristin er tålmodig modell.


Her følger en knippe bilder av Malin og Elise.
To jenter som ble med på testing, testing og atter testing. Jeg skulle nemlig prøve noen blitser, og da var to lekne ungjenter flotte å ha.
Men jeg fant ikke helt ut av det utstyret, så disse to kommer sikkert igjen.






Dette er Edvard. Han er nykonfirmert, og ble fotografert ved museet i Skaun. Edvard stilte i både dress og hverdagsklær, og skiftinga foretok han "bakom novva". Den dagen Edvard skulle fotograferes - bestemte endelig værgudene seg for å være litt snille. Men ellers har det blitt mange innendørsbilder i det siste.




Og så til slutt i dag har jeg en liten bunke bilder av Ask og Tore. To herlige firbente rakkere.
Siden Ask er svart labrador, ville jeg ha han mot svart bakgrunn... Eieren syntes det kanskje var litt vel optimistisk. Men som du ser, det funket helt greit.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark