Danseren Lise


I dag har jeg hatt både barn, dyr og ungdom i studio. Det liker jeg!
Men istedenfor å straks sette meg ned og gjøre bildene klare for kundene, dro jeg til skogs. Ikke for å pukke molter, enda jeg nesten aldri har sett så mye bær før.
Neida, jeg gikk for å fotografere litt, spore litt med hunden - og ellers bare slappe av og kose meg. Selv om jeg har en jobb jeg elsker, bør jeg kanskje gjøre noe annet enn å jobbe...

Bildene av Lise ble tatt i dag. Hun kom med sine flagrende gevanter. Vi skulle nemlig ha bilder med bevegelse i. Lise har vært flere ganger i studio, de forrige bildene av henne kan du se nederst på siden her

Men her er danseren, Lise. Bildene er tatt med kort lukkertid for at de skulle flyte litt ut. En artig seanse!







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi