Fotokurs og fotokonkurranse


Vinnerbildet ble tatt av Silje Geving

Sommerens intensivkurs i fotografering ble avsluttet i dag. Og da vi skulle gå gjennom bildene som deltakerne hadde tatt til fotokonkurransen, trodde jeg knapt mine egne øyne...
De fleste på kurset hadde brukt autoknappen, eller grønnknappen til nå, likevel klarer de å levere et så bra resultat - etter fire dager!!!

Temaet for konkurransen var øyne/øye.
Jeg er mektig imponert. Jeg er glad. Og jeg er kjempestolt.
Disse tar jammen bedre bilder enn enkelte som kaller seg fotografer.
Jeg vil gratulere alle sammen. Og de kan jammen gi seg selv et klapp på skulderen også!

Silje Geving vant førstepremien med bildet over.

"Sølvmedlajen" ble vunnet av Ingeborg Viggaklev Bakken

Mailinn Belsås Esp fikk "bronseplassen" med dette bildet.

Her kan du se flere bilder. Er det rart jeg er stolt?






De bildene som følger er av kursdeltakerne i aksjon.

Hunden Isak synes det er kjedelig å være modell

Kursdeltakerne lærer seg å bruke blits i motlys.
Mailinn B. Esp, Geir Handberg og Silje Geving.


Lett å kjøre i grøfta når veien er sperret av fotografer

Full fokus, Silje Esp og Geir Handberg

Mailinn Esp og Aida Sandvik finner nye fotovinkler

Forbipasserende syntes kanskje dette var en merkelig gjeng :-)

Ingeborg V. Bakken sjekker lukker og blender

"Skal vi sjå... Hvordan var nå det der med ISO...?
Gunnlaug Høston er konsentrert

Silje B. Esp sjekker resultatet

Man vet aldri når motivene dukker opp....... :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark