Nyfødte Irma


Ikke si det til noen..., men hvis du kommer i studio med babyen din før han eller hun er ti dager gammel - så slipper du å betale. Det er så utrolig morsomt og lærerikt å ha så nyfødte i søkeren, at jeg nesten (men bare nesten) kunne ha betalt for å få fotografere dem.

Irma var ikke født ennå da jeg stoppet mammaen hennes utenfor butikken.
Hun fikk visittkortet mitt, og beskjed om (!) å ta kontakt så snart den lille var født. Og helst komme med henne før hun var ti dager gammel.

Lille Irma er ni dager på disse bildene.
Har du noen ganger sett en så nyfødt baby som er så våken?
Vanligvis sover sånne små seg gjennom hele fotoseansen, men Irma ville visst ha med seg alt som foregikk.

Bla deg litt nedover bildene hvis du også vil se meg leke litt ekstra med bildene.
Når jeg er i dette moduset, glemmer jeg tid og sted :-)


Kommentarer

  1. Så flotte bilder <3 vet av faren til lille Irma så fant bloggen din via hans fb ;o) Å så kjenner jeg mammaen til Elias 6 uker ;o) Blir jo rent babysyk <3 men jeg får holde meg til de babyene jeg har,4 små chihuahuaer på drøye 4 uker. Knipser nok bilder jeg også,men bruker nok helst autoknappen ja;o) men har fått sansen for "blomsterknappen"(fikk til noen fine som ligger i "bardomsminner"-albumet på sida mi)

    SvarSlett
  2. Man kan bli babysjuk av mindre, Monica :-)
    Fire små chuhuahuaer? Da har du hendene fulle ei stund. Pass på å fotografere dem ofte, så ser du for en enorm utvikling de har.
    Og du, kanskje du skal lukte litt på det fotokurset jeg starter om ei uke? Se http://foto-gk.no
    Den autoknappen skal du slutte å bruke etterpå :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi