To røvere, en baby og en fransk bulldog


Kasper 22 mnd gammel

Vi lister oss så stilt på tå, når vi skal ut å røve...
Beklager Kasper og Jonathan, jeg bare måtte koble dere til de kjente navnebrødrene deres.

De to småguttene her var akkurat så mye røvere som man skal være når man er under to år. Snart her, snart der. Men hos meg har barn alle rettigheter, akkurat som i Kardemommeby.

Jeg har forresten gleden av å ha mange barn i studo for tiden, og det er kjempetrivelig. Foreldrene til disse har benyttet seg av barnefoto-tilbudet som er nå i august, men jeg har flere timer ledig :-)


Jonathan, 20 mnd gammel

Flere bilder av Jonathan:



Og en knippe bilder av Kasper:



For et par uker siden hadde jeg tre franske bulldoger i studio.
I dag kom lille Ana. Her er noen bilder av henne.


Og sist, og minst - i alle fall yngst. Her er Elias som ble født 1.august.
Så ny og så yndig som bare spedbarn kan være.




I dag har jeg forresten fotografert enda en baby som heter Elias.
Han er seks uker gammel. Bildene er sendt til mammaen hans, og når hun har sett dem - kommer noen av dem her på bloggen.
I morgen skal jeg fotografere enda en nyfødt.
Du snakker om å ha drømmejobben.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark