Bildene til elevene på Fredly Folkehøgskole


Mari Høglien vant med dette bildet

Jeg har hatt fotokurs for elevene på linjefaget Bistand på Fredly Folkehøgskole.
Disse elevene skal snart ut å reise, og ønsket å lære seg mer om foto før de drar.
Noen av dem har nettopp kjøpt seg speilreflekskamera, andre lånte utstyr for å bruke under kurset. Ei av dem hadde et hybridkamera, altså en blanding av kompakt og speilrefleks. Det kunne jeg godt tenkt meg å få kloa i. Skal ønske meg et sånt til jul.

Dette kurset ble, i likhet med andre kurs, avsluttet med en uhøytidlig fotokonkurranse. Og siden dette er en gjeng som bor sammen, og som ser hverandre hver dag - ga jeg dem utfordringen med temaet, vennskap.

Mari Høglien stakk av med første premien, Ann Christin Stegard Schjerven vant andreplassen. Tredjeplass ble kapret av Anne-Marthe Dyb Støbakk. Gratulerer alle tre!


Andre plass: Ann Christin Stegard Schjerven


Tredje plass: Anne-Marthe Dyb Støbakk

Og her kommer resten av bildene. De er ikke rangert, men lagt ut i alfabetisk rekkefølge
Er de ikke flinke?






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi