Sprek dame, men nå starter jula...


Det er liksom ikke måte på alt som skal skje på én gang. Nå skal jeg ikke kurse mer i år, men tro ikke at jeg bare kan sette meg i godstolen.
På ICA i Børsa skal det opp seks nye bilder. Fire av dem er ferdige, de to siste skal tas mandag og tirsdag. Regner med å få hengt dem alle opp på onsdag.

Og så har helsestasjonen sett på blogg og hjemmeside, og plukket ut elleve bilder som de vil ha på sine vegger. Ja, ja, da er det bare å ringe alle foreldre, bestille bilder, ramme inn, og levere bunken der den skal være. Håper det også kan gjøres på onsdag.

Nå skal jeg gjøre sånne ikke-fotograferings-ting som å lage neste års kalender for Buvik IL. Koselig å ha noe å gjøre en fredagskveld...

Det er nesten så man ikke har tid til å fotografere. Men jeg åpner julerushet på mandag. Så da ser det ut til å gå slag i slag til julaften. Hos meg kan du fotograferes langt ut i desember, og likevel ha bilder til jul.

Bare bestill time :-) Ingen mening i å la fotografene dovne bort i stolen.

En annen person som heller ikke dovner bort i stolen, er Borghild. Hun var hos meg for å få bilder som skal profileres på den nye bilen hun håper hun får sponset. Borghild er typen som MÅ trene - hver dag - hele tiden. Hadde hun fått lov, hadde hun nok sneket seg til en sykkeltur i studio også :-)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi