Dagen før dagen


Hysj, hysj. Det er nesten så jeg må skrive med ekstra små bokstaver i dag. For disse bildene her vet jeg kommer som julegave i morgen. Kanskje ikke akkurat disse motivene, men i alle fall av denne familien. Så ikke sladre! 
Når jula er over går jeg inn i en rolig tid - jobbmessig sett. Og jeg vet av erfaring at det tar en stund å venne seg til å gå fra 16-timer og ned til ro timer pr dag. Får trekke jula ut litt, og så må jeg ta regnskapet så det er klart til levering i januar, og så må jeg ta rundvasken i studio, og så må jeg forberede nytt fotokurs, og så må jeg.... Blir visst ikke arbeidsledig likevel.

Uansett må-ting, jeg ønsker dere alle en riktig god jul! Og er du fortsatt i beit for gaver, så husk at du får kjøpt gavekort her.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark