Dag 27: Ikke akkurat Rembrandt

For noen år siden var jeg veldig glad i å male. Malte det ene oljemaleriet (eller smøreriet) etter det andre. Og når de endelig tørket, malte jeg over om igjen og om igjen. Sånn varte et lerret i mange uker.
Eller glad i og glad i, fru Blom. Den gangen malte jeg som terapi. Jeg grep gjerne til penslene når jeg var sur eller forbanna. Må ha vært en ganske sint dame på den tiden :-)

Når jeg fotograferer er jeg veldig minimalistisk. Skal ha bort all krimskrams, og flatene skal være så rene som mulig. Likevel måtte jeg prøve decoupage i beste scrapbookingstil... Men dette ble nok første og siste gang :-) Nesten så jeg lurer på om jeg skal legge det ut i det hele tatt.


Og så en teknikk jeg brukte for lenge siden. Kanskje en form for dall det også, men litt mer meg :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark