Dag 3 2011 På utstilling

Det skal bli spennende å følge Iria Samuelstuen
I går var jeg i byen på fotoutstilling. Men det var ikke fotografen som ble mest spennende. Iria Samuelstuen hadde vakt i atelieret/galleriet, og det var hennes bilder jeg virkelig ble interessert i. Så interessert at jeg snart får et i bursdagsgave... Jeg har ikke sett Irias bilder på ordentlig før, og nettet er ikke bestandig like rettferdig. Nå gleder jeg meg til å følge utviklingen hennes.

Jeg elsker utstillinger, men det er altfor sjelden jeg kommer meg avgårde. Nå i januar og februar er det roligere på fotofronten, så da får jeg kanskje Marit med på flere runder.

Marit Samuelstuen er en glimrende person å gå på galleri med.

For noen fantastiske lokaler å jobbe i

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark