Vanskelig å ta av igjen



Det er deilig med jul, men det tar ei stund før man lander. Og når man endelig har sunket ned i stolen, er det nesten håpløst å komme seg opp igjen. I går kom det et par bilder til en kunde, men istedenfor å straks sende dem videre (som jeg vanligvis gjør) ble bildene liggende her. Nå har jeg i alle fall pakket dem og skrevet faktura, så i morgen den dag sendes de.

I de siste dagene har jeg brukt timer på å finne trykkeri som kan printe ut kompendium til fotokursene som skal være i februar og mars. Prisene varierer fra under kr 2000,- på Østlandet til over kr 6000,- i Trøndelag... Rart at det går an.

Men før jeg prater meg helt bort. Det er dag 5 i 2011, og jeg har jo sagt at det kommer minst et bilde på bloggen hver dag i år. Så her har du altså dagens bidrag.

Kommentarer

  1. Hehe.....ferie heter det. Og etter ferien, så trenger man en uke til....

    Nydelige bilder!!

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også!

    Ferie heter det visst, ja. Etter en uke har jeg fått nok, i alle fall på denne årstiden. Meeen man får tatt bilder man ellers ikke tar.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi