Dag 50: Damebesøk


Endelig har jeg fått jenter i huset. Og når man får damebesøk, er det bare å skyte vilt med kameraet. Jentene fra Harstad skal bare være her til søndag, så det gjelder å være på hugget.
Ariane er ikke veldig glad i å bli fotografert, så jeg snek meg til å ta dette:



Hanne Sofie er ikke redd for kamera. Tvert i mot. Hun poserte i alle tenkelige positurer. Og hun ville gjerne gjøre alt det jeg gjorde...
Derfor malte hun litt:



Og så fikk hun et speilreflekskamera rundt nakken:


Og her er ett av de bildene hun tok:



Kommentarer

  1. www.adaydream.blogg.no20. februar 2011 kl. 12:06

    utrolig fine bilder :-D

    SvarSlett
  2. Veldig bra bilder tante!Jeg trodde bildene skulle være flaue og dumme!Det var gøy og være i børsa sammen med deg og de andre!(ps! Det var gøy og male!Denne kommentaren er sendt fra Hanne Sofie!)Hade jeg må på skolen!

    SvarSlett
  3. Næmen, hei Hanne Sofie.
    Du hadde ikke særlig tro på tanta di :-)
    Så koselig at du likevel likte bildene.
    Stor klem.
    Hils de andre.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi