Dag 89: Undersøkelse på St.Olav

Jeg er heldigvis ikke så ofte på sykehuset. Og på St.Olavs Hospital har jeg bare vært for å føde et par barn, og så har jeg vært der med dem når de har vært syke.

Neida, jeg er ikke syk. Jeg har bare vært på mammografi for å få bekreftet at jeg er frisk som en fisk. Ikke for det. Nå når jeg har sjekket puppene mine for kreft, er jeg nesten sikker på at de vil finne noe uhumskheter... Akkurat som jeg er like vettskremt når jeg blir stoppet i promillekontroll. Hvem vet, kanskje konjakksjokoladen jeg spiste til jul gir utslag.
Eller når jeg skal gjennom tollen. Da får jeg også hjertebank for at de skal finne to kartonger sigaretter - enda jeg ikke røyker engang :-)

Men så var det denne mammografien da. Neida, ingen puppebilder her i dag heller. Men her er noen andre småklipp.


Utsmykning på St.Olav. Lurer på hvorfor den stakkars bjørnen har tryna rett utenfor lungeavdelingen...

Dette er nok den billigste utsmykningen sykehuset har investert i:

Jeg får nesten litt dødsangst når jeg er på sykehuset. Tenk hvis disse sporene er de eneste jeg setter...


Det er ikke mange utekafeer som har åpnet i Trondheim ennå. Men på St.Olav er den åpen året rundt.
Jeg slapp heldigvis ut av sykehuset, og både parkeringsvakten og jeg var omtrent like blide :-)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi