Dag 100: Herved er konfirmasjonssesongen åpnet

I dag er det to milepæler for 2011. For det første har det gått 100 dager av året, men det viktigste er at konfirmantsesongen herved er åpnet.
Jeg har fotografert årets første konfirmant.
Og så har jeg tatt bildene av min egen konfirmant. Vi ville gjerne ha dette gjort før konfirmasjonen, da har vi takkekortene klar til selve dagen.
Jeg at det blir kjempehektisk med masse fotograferinger både før og etter konfirmasjonen.

Flere av mine kunder har oppdaget at det er greit med alt som er gjort. Derfor har jeg flere konfirmanter i april enn jeg noen ganger har hatt før.
Husk at du som er tilhenger på Facebook får fotograferingen til kun kr 250,- hvis bildene kan tas i april.

Uansett når, det er herlig å være i gang med forevigelsen av alle de flotte ungdommene. Jeg gleder meg veldig!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark