Dag 106: Mopser er rare


Mopsene er noen underlige hunder. Og da min venninne Hege fortalte at hun skulle kjøpe et individ av denne rasen, advarte jeg henne om at jeg aldri kom til å like han.
Men mopsen Ola er det faktisk umulig å mislike. For en artig liten skrue. Flat i trynet og øyne som stikker ut, men akk så sjarmerende.
Kanskje jeg må begynne å like mopsene likevel?

Disse bildene ble tatt da Hege stakk innom en dag. Og tror dere ikke jeg ba henne komme tilbake så jeg kunne få ta skikkelige bilder av han...

Husk forresten at det er tilbud på all dyrefotografering i april. det kan du lese mer om her: http://www.foto-gk.no/

Kommentarer

  1. Mopsene er ikke spesielt pene nei, men sjarmerende er de... :=)

    SvarSlett
  2. Ja, det er de sannelig :-) Spesielt denne karen!
    Ha en flott påske.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi