Dag 109: Har sluttet å telle


Takk for besøket, og velkommen tilbake.
Jeg er her i morgen også, men da aner jeg ikke om nettopp du var her :-)

Det er klart at man ønsker at folk er innom bloggen. Man vil gjerne ha så mange lesere som mulig. Men ærligtalt, hvor viktig er det at jeg vet om det har vært 50, 100 eller 150 unike klikk?

Ei stund var det veldig artig å følge med på at det kom flere lesere for hver dag som gikk. Dessuten var det interessant å se hvor mye trafikken økte da jeg begynte med prosjektet "minst ett bilde på bloggen hver dag i 2011".
Handlet det bare om hyppighet på blogginnleggene, eller var det plutselig mer interessant når jeg skrev om alt fra matoppskrifter til fotografering?
Man kan jo ikke tvinge noen til å stikke innom, men det er koselig når folk gjør det. Nå har jeg likevel mettet min interesse for å vite antall besøkende, så i går fjernet jeg telleren på siden min.

Fra nå av skal jeg heller telle blomster, det er mye koseligere.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark