Dag 116: Maria-modell

For oss fotografer er våren en flott tid. Nå tar det av igjen for fullt, og i tiden fremover vil det bli mange ungdommer som skal fotograferes. Jeg gleder meg alltid til å ta fatt på dem. Ta bilder som både de og foreldrene blir fornøyde med.
Dette er Maria. Hun tilhører en familie som nesten har klippekort hos meg. Jeg har faktisk ikke tall på alle de gangene de har vært i studio i en eller annen setting.

Denne gangen var det jeg som ba Maria komme. Jeg skal snart henge opp nye bilder på ICA i Børsa, og der ville jeg ha en jente som både de på ICA og jeg kjente godt.
Er hun ikke flott?
Ikke prøv dere - dere andre svigermødre. Denne jenta har jeg tatt hevd på :-)

Se her hvis du har konfirmant, og ønsker fotografering for kun kr 500,-

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark