Dag 95: Tre flotte unger og en kattepus


Jeg vet ikke hvordan andre fotografer har det. Men her i studioet må man begynne straks hvis barna er nysgjerrige og ikke har blitt for husvarme. Stakkars mammaen til dette flotte trekløveret. Hun dro hjem for å hente katta, og i mellomtiden fikk jeg tatt bilder av alle tre barna samtidig. Etterpå var det ikke enkelt å samle dem sammen, lekekroken var mye mer interessant enn en skarve fotograf.

Denne gjengen har forresten vært hos meg tidligere også. Men det var før de visste at yngstebarnet, Maria var på vei :-)

Åh, jeg elsker å ha unger i studio. De er så herlig uforutsigbare, og derfor må man være våken helt til de er på vei ut døra. Men som dere ser, storesøster Emilie er samlingspunktet for både Oliver, Maria og katta.



Kommentarer

  1. Hei. Du er dyktig. Du har klart å fange uttrykk, stemning og samspill. Jeg er mormor til Emilie, Oliver og Maria og kan tenke meg å bestille et bilde. Mvh Marit Lehn

    SvarSlett
  2. Hei.
    Gamle kjente dette. I alle fall to av dem :-)
    Fine barnebarn du har, Marit!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi