Dag 181: Viktige bilder


Jeg må nesten le. Det er tydeligvis ikke bare jeg som sjekker terminlista for Orkla JR. Denne gjengen skulle fotograferes på en lørdag, men akk så hadde fotballaget bortekamp den dagen. De klarte seg helt fint uten meg på tribunen, men de måtte ha med John Morten. Og det måtte jo familien også siden de skulle ha familiebilder...

Dermed ble det søndagstur med bilen full av kamerautstyr.
- Vi må få tatt familiebildene snart, sa høvding Kåre da han bestilte time. - Vi vet aldri hva som kan skje.

Han har så rett så rett. Hva redder man først ut når det begynner å brenne? Liv først, selvsagt. Men så griper man tak i bildene...
Og da føler jeg at jeg har verdens viktigste jobb :-)

Nok prat. Her har du  flere bilder av gjengen - både i finklær og i "vanlige" klær. Familievis - og hele gjengen samlet.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi