Dag 194: Damebesøk


Venner er sannelig dyrebare. Og Facebook er genialt på veldig mange måter. Marit var ei jeg ble kjent med da jeg flyttet fra Trondheim til Børsa. Men etter noen år byttet vi boplass, og hun gjorde bydame av seg.
Så går det som det ofte går, man mister kontakten... Men så en dag så jeg henne på Facebook, tok kontakt, og her er hun. Vi fant tonen fort, det var bare som om hun hadde vært på do en snartur :-)

I løpet av det siste året har vi hatt mye kontakt, og her forleden kom hun innom for å smake på den deilige suksessterten min. At den ikke var like pen som god, tok hun på strak arm.

Flott med sånne venner!
Denne dama har veldig lyst til å flytte nordover... Nå håper jeg virkelig at hun ikke gjør det, men i såfall har vi jo face!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark