Dag 208: Big brothers


Jeg måtte virkelig bøye nakken da jeg skulle fotografere Espen og Thomas fra Fannrem. Dette var ingen smågutter. Thomas er to meter lang, og lillebror bare noen cm kortere.
Måtte hente meg en stol så jeg kunne se guttene inn i øynene :-)

Flotte gutter begge to.

Espen var konfirmant i år, og på samme fotballaget som maaaange av dem jeg hatt her tidligere i sommer. Nå har jeg faktisk mistet oversikten over antallet i farta, men det har vært mange. Og resten av laget må bare komme hit, de også :-)

Espen brukte en del av konfirmasjonspengene til å kjøpe seg hund. Og hellandussen... Man kan jo ikke komme hit med en nyhenta valp. Blir jo helt satt ut :-) Og hadde ikke blitt sur hvis de hadde latt basseten bli igjen her.

Espen og Thomas ble fotografert sammen, men jeg tok selvsagt også bilder av Espen og Dixi. Og siden hele familien var her - ble det noen bilder av hele flokken.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark