Dag 227: Nå plages jeg litt...


Det var da ikke måte på hvor mye jeg skulle plages med dette bilet. Får håpe det blir bra når jeg endelig blir ferdig. Men det har sannelig vært noen runder.
Det første utkastet ble ødelagt under montering. Det andre ble erklært ferdig, men så hadde jeg på feil lakk til slutt. Og dermed så det ut som om jeg hadde smurt grøt utover hele bildeflata.
Det tredje ble for lite til blindramma...
Nå holder jeg på med det fjerde, så nå krysser jeg fingrene.
Sannelig ingen spøk å leke kunstner :-)

Kanskje du kjenner igjen jenta på bildet. Det er Hanne, som jeg blogget om på lørdag.

Kommentarer

  1. Ojoj.. denne gangen må! det jo gå bra.. vært skikkelig uheldig med denne ja.. supert bilde da:)

    SvarSlett
  2. Det fjerde ble bra :-)
    Takk, forresten!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark