Dag 235: Gratulerer Janne og Jan



Hun var tidlig ute med bestilling av bryllupsfotograferingen, bruden. Velvitende om at de giftet seg i en helg da det foregår mye i Skaun kommune.
Janne og Jan giftet seg i Buvik kirke. vanligvis pleier jeg å snike meg inn, og menge meg med gjestene. Men denne gangen hadde jeg en jobb tidligere på dagen (mye som skjer, som sagt) og kom først når vielsen var i full gang. Derfor ventet jeg ute i solskinnet på at de nygifte skulle komme ut.

Janne og Jan hadde gjort mye av jobben på forhånd. De hadde vært på befaring og funnet steder der de ville fotograferes. Dermed bar det ned til sjøen, eller Tangen for dem som er lokalkjente. Her har jeg fotografert brudepar før, og her har jeg slitt med altfor mye sol :-)
Men det meste ordner seg når man har kunder som disse to.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi