Dag 239: Kaoskontroll

Trøste og bære som det blir seende ut her når jeg jobber. Kjøkkenet flyter over av bilder, sakser, kniver, skruer, osv. Siden jeg har huset for meg selv, kan jeg virkelig rote så mye jeg vil. Men jeg har kontroll i rotet, tro det den som vil. Jeg må riktignok stadig lete etter tanga, men er glad ingen går rundt meg og rydder.

Et par timer til så skal jeg begynne å rydde. Da kommer resten av familien, og det kan jo være greit at vi kan sitte ved kjøkkenbordet når vi spiser..

Mens jeg jobber som hardest, ser jeg ser folk som går forbi kjøkkenvinduene. En gjeng med førsteklassinger stilte seg så lagelig til for meg og mobilkameraet mitt. Rakk akkurat å få et knips før de gikk videre.

Det kan jo være greit at det ikke kommer besøk akkurat nå. Når jeg er inni en flyt som dette, er jeg ikke spesielt sosial av meg :-)









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi