Dag 241: Solskinn på bakken


Jeg kan ikke skjønne at folk ikke finner kantareller i skogen. Jeg synes jeg ser svære bunter hver gang jeg stikker til skogs. Denne lille buketten lot jeg stå. Vi har fryseren full fra før, dessuten hadde jeg en fotobag med meg. Og hvis jeg først tok disse, kunne jeg jo fort finne mange flere, og dermed ville armene blitt kjempelange.

Vi har selvsagt "hemmelige" steder der vi alltid finner mye sopp. Og så har vi steder der vi vet det går mye folk, men likevel har vi gjerne masse sopp med hjem. Og så har vi alle de plassene vi bare kommer borti tilfeldig.

Nedenfor ser du fangsten fra en av de tilfeldige plassene. Jeg plukket dem i en bærepose. Men ikke spør hvor jeg var. Sted,-og retningssansen min er så dårlig utviklet :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark