Dag 245: Karin har vært modell


Knis... Jeg etterlyste ei frodig dame. Og sannelig fikk jeg meg mange ganger en god latter. Den ene lettvekteren etter den andre meldte seg. Kan vel ikke kalles frodig når man bruker størrelse 34 :-)

Karin meldte seg også. Ikke fullt så frodig som jeg skulle ønske. Og det er ikke så rart siden dama snart har vært på alle fjelltoppene i landet. Hun går, og går, og går. Sånt får man pene bein av.

Først vurderte jeg å gjøre henne tykkere, men så ombestemte jeg meg. Bare Karin er Karin, og gode venner feter man ikke opp - om det er aldri så godt ment.

Herlig med sporty venninner som aldri tar seg sjøl så alvorlig. At svære trailere holdt på å kjøre av veien da dama sto langt til fjells med rumpa i været - i miniskjørt, er en annen sak.

Karin ble fotografert fordi jeg hadde de evinnelige bildene i hodet. Nå leker jeg meg med det som kan bli med på utstillinga i Nordkappmuseet til jul.
Nei, det er ingen av disse du får se her.




Kommentarer

  1. Mye spennende du har på tapetet nå - eller rettere sagt - lerretet eller hva det nå enn er du bruker. Bra du har tid og overskudd til å leke deg litt og utvikle deg kreativt i mellom jobbinga. Jeg er glad du får bildene ut av hodet og inn på bloggen, så vi andre kan får nyte godt av dem også:-).

    SvarSlett
  2. Takk, Siri.
    Tar gjerne i bruk tapet også hvis det skulle knipe :-)
    Og leke meg gjør jeg jo hver eneste dag!
    Bare vent til den 6 og den 12...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi