Dag 254: God jul :-)


Her for dagen stakk jeg innom en butikk på vei til flyplassen. Der ble jeg riktig i julestemning. Vi har ikke rukket å legge shortsen vekk fra stolen med alle klærne vi plutselig kan få bruk for i morgen - før vi må lete frem julepynten.
Når jeg tenker meg om så har vi faktisk en julepynt allerede hengende i stua. Ikke for at jeg er så ekstremt tidlig ute, jeg har bare glemt å ta den ned.
Men kanskje det er like greit å bare ha nissene fremme året rundt?

På denne butikken blinket det i glitter og stas. Men jeg kjente at jeg ikke var helt klar for å handle ennå. Men hvis du er en av dem som er lei av sommer, så trekk for gardinene så ikke sola slipper inn - og du ikke ser gladiolene som blomstrer så flott i hagen.

Kanskje vi burde starte med julebaksten?
Eller rundvasken? Det er jo flott å ta den nå mens det ennå er såpass lyst at vi ser skitten.

God jul!





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi