Dag 260: Hanne Sofie


Hanne skulle egentlig ikke fotograferes - ikke denne dagen i alle fall. De var på vei forbi studio, så bilen min stå utenfor, og stakk innom.
- Skal jeg ta bilder av deg? spurte jeg
- OK, svarte hun.
Så her er min vakre niese, Hanne.

Hanne er ni år gammel, og har vært på luksusferie i Børsa i noen dager. Her har hun fotografert, laget seg blogg, gått på turer, malt, spist det hun har hatt lyst på, vært sent oppe om kveldene, vært på bytur osv. Akkurat sånn som man skal gjøre når man har ferie.
Nå er hun tilbake i Harstad igjen. Men jeg håper det ikke tar så lang tid til hun vil på luksustur igjen.


Kommentarer

  1. Så fine bilder av en søt jente:) Gleder meg til å treffe henne igjen (Lynda)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi