Dag 262: En søt ettåring

Det er så rart med det, når det er mange som skal fotograferes - kommer færre på bloggen. Det blir bare om å gjøre å redigere ferdig så kundene får bildene sine i full fart. De færreste venter så mye lenger enn ett døgn fra de er her til de har bildene.


Og i mellomtiden slenges kanskje noen private bilder inn her. Det var det der med at jeg skulle ha minst ett bilde på blogg i 2011. Nå er vi langt ute i september, og ennå er jeg her hver eneste dag.


Men denne gangen kommer det endelig en kunde igjen.
I forrige uke hadde jeg besøk av denne søte ettåringen. Mora gjorde meg oppmerksom på at jenta var litt skeptisk til fremmede folk. Men det pleier ikke å bli noen problem. Denne gangen hadde jeg klovne-mormor med i studio. Og hun fikk ettåringen til å smile :-)






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi