Dag 269: Margrete - ei hestejente



I helga var jeg på en trivelig jobb. Det er jeg forresten hver dag, men denne gangen var jeg i en stall, og det skjer ikke en gang i måneden engang.
Men når Margrete skal fotograferes er stall nesten en forutsetning. For det er der ungjenta fra Børsa bringer store deler av sin fritid.


Denne dagen skulle jeg komme etter at hun hadde vært ute på tur med hesten. Og da jeg dukket opp var jenta i full gang med å rydde i stallen. Det slår meg hver gang jeg ser tenåringer arbeide så flittig bare de har en hest i nærheten - om de er like ivrige hjemme :-)


Margrete har gått på fotokurs hos meg, så hest er ikke den eneste interessen hun har. Men gjett hva hun ønsker seg mest når hun skal konfirmeres til våren...





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi