Dag 274: God høst


At det går an... 1.oktober allerede i dag, og jeg som nettopp har lagt bort bestikket etter konfirmasjonen i mai. Nå må sannelig tiden stanse opp for noen minutter. Dette går altfor fort.


Ja, ja. Det er kanskje på tide å sparke sandalene litt lenger inn i skapet, og dermed er det klart for vintersko. I fjor kom den første snøen i oktober (tror jeg..., det var det der med manns minne). I alle fall hadde ikke alle bladene falt av trærne ennå, og dermed ble det flotte høstfarger i kontrast mot det rene, hvite. Det siste er jeg 100 % sikker på - for jeg har bilder :-)


I dag måtte det selvsagt også komme et høstbilde. Ett av dem som man ser hver eneste dag i disse tider, men som man ikke trenger stresse med å fotografere. Men siden jeg har kamera med overalt...


God høst!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi