Dag 277: Mitt lille galleri

Nå har jeg endelig kommet ned på bakkenivå. Ikke med hele atelieret riktignok. Jeg har bare leid et ekstra rom i det huset jeg har studio i, og foreløpig er det lite som tyder på fotovirksomhet her. Men det blir.

Siden jeg har så bratt trapp er det veldig godt å ha et rom der også de som ikke er så førlig kommer seg inn.
Men så er det nå engang sånn at jeg ikke trenger dette rommet hver dag. Og det kan jo ikke stå tomt.
Så dermed blir dette et lite galleri. Foreløpig bare med mine egne bilder stående stablet langs veggene. Men snart kommer en ung kunstner med sine malerier. Og planen er at jeg åpner den utstillinga allerede på lørdag :-)
Så følg med. Det kommer mer info etterhvert!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark