Dag 296: Lykkeposen


Glem lykkepillen. Nå er det lykkeposen som gjelder. Gir ingen bivirkninger - bare lykke.

Jeg har ei venninne som lager sånne, og som selger dem privat. Nå har jeg lovet at jeg skal legge ut et eksempel på bloggen, og kanskje til og med få den inn i nettbutikken min.

Sjøl har jeg kjøpt og gitt posen til venner og familie, og de som har prøvd den sier at den virker :-)
Det eneste man trenger å gjøre - er å putte en personlig eiendel i posen, la den lade så lenge som mulig, og så ta den på ved behov. Tenk så fint det hadde vært og hatt et par øredobber som var ladet med lykke, og som jeg kunne tatt på meg når livet lugget litt.

Send en mail hvis du også vil ha lykkeposen. Koster kr 190,- og du får den til og med med navn - hvis du ønsker det.
Lykke til!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi