Dag 314: Malerier til salgs



Neida, jeg har ikke begynt å spe på lønna med å male. Men jeg viser gjerne andres bilder både til de kundene mine som kommer innom studio, og til dere som heller vil se bildene på nettet. I november er det Rachel Vorrens malerier som er stilt ut i mitt lille galleri.


Jeg blir ikke enig med meg selv om hva dette galleriet skal hete. Kanskje du har forslag?


Her er det åpent på torsdager fra klokken 18.00 til 20.00 og på søndager fra klokken 14.00 til 16.00. Stikk innom, se på bilder, drikk en kopp kaffe eller te... Og hvis du får lyst på ett av bildene kan du selvsagt få kjøpe det.
Bildene vil henge til og med den 4.desember. Kanskje du finner ett som kan være julegave?


Velkommen uansett! Og du, mange lurer på om det koster penger å komme inn. Det gjør det ikke. Til og med kaffen er gratis.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark