Dag 337: Lesehest


En av de tingene jeg liker å gjøre når jeg skal slappe av - er å lese.
Jeg er ikke en god leser, men raser gjennom bøkene for å få med meg handlingen. Noen ganger hender det at setter meg ned noen måneder etterpå - for å finlese. Nesten utrolig hva man går glipp av når man ikke tar seg tid til å dvele ved alle ordene.

Jeg kom på dette motivet da jeg var innom biblioteket forleden, og vi snakket om profilbilde til Facebook. Skaun Folkebibliotek har nemlig fått sin egen side der.

Egentlig er jeg lei av å legge ut bilder som dette på bloggen. Men jeg må plage dere med andre ting enn alle de vakre kundene mine. Det er snart jul, vet du. Og jeg får ikke lov å legge ut hemmeligheter på nett. Så i dag blir det bok. I morgen skal jeg ta meg tid til å lage julepynt, så da kommer det vel et bilde av det.
Snart er 2011 over, og jeg er ennå i gang med å legge ut minst et bilde hver dag. Men kundebildene må du vente med til etter jul.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark