Dag 338: Gullbelagt


Jeg er dekket av gull. Det samme er kjøkkenbordet, klærne og kameraet.
Nå skal man ikke kimse av å være gullbelagt, eller forgyllet om man vil. Men det er ikke alle hjemme som synes det ble særlig pent - spesielt ikke gullflekkene på gulvet.


Først var jeg på jakt etter snø på spray, men det var ikke å oppdrive i farta. Så fant jeg en boks med gullmaling i skapet, og dermed var det gjort.
Kongler ble av gull, noen engler fikk gullklær, og til slutt gikk jeg ut i hagen for å finne noen blader som kunne bli fine i gull.

Så gjett om det glitrer hjemme hos oss for tiden.
Og da jeg kom i studio med gullkamera ble jeg spurt om jeg hadde lekt meg med maling...

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi