Dag 362: På veggen alt?


Jeg håper at de av dere som har fått fotografier i julegave er fonøyde?
Det var temmelig kaotisk her de siste minuttene før jul. Bilder ble laget i høyt temp, hentet hit, pakket inn og hentet av kundene.
Noen dager før fristen gikk ut fikk jeg en melding fra en kunde som hadde funnet en flekk på genseren til sønnen.
Hva gjør vi nå?
Jeg kunne nesten høre frustrasjonene gjennom sms-en.
Kunden bor på Frøya, og jeg satt i Børsa.


Men også de fikk flekkfri genser til jul :-)
Det meste ordner seg når man må!


Denne lille familien her bestilte mange julegaver. De ville blant annet ha en collage bestående av to- tre bilder. Vanligvis er jeg litt småstreng på sånt like før jul. Sånne jobber tar tid å lage, men siden det sto at det ikke hastet ... gikk jeg i gang. De fikk fem forslag, og valgte dette. Kanskje henger det allerede på veggen?


Jeg fikk forresten et tegnebrett i julegave, og har sittet som en unge her hittil i romjula. Kanskje får du se resultat derfra om ikke så brått.


Ha ei flott romjul!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark