Dag 364: Kjærestepar



Før jul fikk jeg telefon fra Katrine som lurte på om det gikk an å komme uten at foreldrene visste det.
Jeg svarte selvsagt ja til det.
- Men går det an å komme uten at de får vite det også? spurte 17-åringen.

De er nå søte de ungdommene! Det skulle tatt seg ut om jeg ringte foreldrene og fortalte hva de kom til å få i julegave hos Katrine og Enoch. Noe så uskyldige er det vel ingen problem å holde hemmelig.

Katrine var her sammen med familien tidligere i høst, så jeg satte selvsagt pris på at hun ville tilbake for å ta kjærestebildene. Og siden disse to ungdommene hadde en hemmelighet, måtte jeg naturlig nok vente litt med å vise dem frem :-)

Men er er de to turtelduene!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark