Svanhild, Sveinung og svanungene

Vi er så priviligerte her til lands at det er en fryd. Ikke bare har vi olje, vi har fred, demokrati, frisk luft og svaner :-)

Jeg for min del kjenner meg ekstra heldig som i tillegg til alle andre goder, også kan ta meg en tur ut midt på dagen, midt i arbeidstiden.

Vi bor ved Børsaelva, og i år har en flokk svaner funnet ut at nabolaget er et fint sted å bo.
Denne lille familien traff jeg her for dagen da jeg bare var ute for å lufte hunden. Selvsagt hadde jeg kamera med, ikke det jeg bruker når jeg jobber, men dette er bedre enn ingenting.

Så her har dere Svanhild, Sveinung og de to barna deres. Ta deg en tur for å besøke dem, og husk kameraet!



Kommentarer

  1. Så fine bilder :) Jeg har aldri sett sangsvaner (som denne arten heter), så misunner deg littegrann, haha. Det øverste bildet var forøvrig ganske morsomt i.o.m at tre av svanene ser på deg/kameraet

    SvarSlett
  2. Du får komme hit :-) Har sett store flokker, men denne gangen var det bare disse fire.
    Fotogene svaner her i Trøndelag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark