Dyreliv i hagen



Aha, der har vi tyven som tømmer matfatet til småfuglene i hagen. I dag prøvde han til og med å komme seg inn i en av fuglekassene. Den er riktignok tom ennå, men om kort tid vil den kanskje være hjemmet til små fluesnapperunger.
Ekorn er en nydelig skapning. Og denne karen (?) spratt opp og ned trestammene et par ganger før han satte seg ned for å posere.

Det hender ofte at det er ekorn i hagen vår, men de er alltid borte før jeg finner et kamera. Rart det der, forresten. Jeg har et par speilreflekskameraer stående omkring, men de er aldri der de skal være når jeg trenger dem mest. Og hvis de er der, har de objektiv på som ikke egner seg til dyrefotografering. 
Men lommekameraet var i nærheten. Jeg strakk meg etter det mens jeg fulgte ekornet med øynene.

Bildene er tatt gjennom skitne vindu..., men det er bilder av et ekorn :-)




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi