Facebookvenn


Hvor mange venner har du?
Jeg har mistet tellingen for lenge siden.
Ja, ikke i den virkelige verdenen. Her har jeg full kontroll. Men på Facebook har jeg en del venner som jeg snakker med jevnlig, men som jeg aldri har møtt på ordentlig.


Her en dag traff jeg Inger i 3D - og ikke bare via skjermen.
Inger og jeg ble kjent via en felles facebookvenn fordi vi begge er så glade i å fotografere. Denne dama er flink. Hun har stadig imponert med de mest utsøkte naturbildene man kan tenke seg. Alle de flotte bildene tar hun med et enkelt kompaktkamera. Imponerende, rett og slett.


Koselig å treffe venner enten fordi det er lenge siden sist, eller fordi man aldri har møtt dem før. 
Her er Inger og fem måneder gamle Buddy.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark