En beskjeden, liten dame


I forrige uke hadde jeg denne søte, lille jenta på besøk. Hun kikket beskjedent frem bak mammaen, og jeg bestemte meg for å utnytte det før hun ble husvarm. 
Vanligvis når jeg har femåringer i studio, er det best å sette lyset sånn at ungene kan bevege seg omkring, og likevel ha riktig fotolys på seg.
Det var ikke nødvendig denne gangen. Jenta satte seg ned, og jeg fikk lekt meg både med dagslys og taklys.
Noen bilder ble tatt med fotolamper også, og sannelig tok hun en sving også til ære for meg. 
Er hun ikke helt utrolig vakker?


Husk forresten at det fortsatt er mulig å få barnefotografering til kun kr 650,- Ring 90776034 for timebestilling.






Hm... Ble sannelig inspirert til å male et også. Hvis jeg skal få ut alle de bildene jeg har i hodet, må jeg leve til jeg blir 150, minst.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark