Elise ble bedt om å komme hit



For et par år siden fotograferte jeg sjuendeklassingene på Buvik skole. En av elevene hadde verdens vakreste hår, og et underfundig smil som var litt Mona Lisa-aktig. Det var Elise. Jeg sa til henne at hun var en drøm å ha foran kameraet, og ba henne komme til meg når hun ble konfirmert.
Elise er ei lydig jente, så hun kom selvsagt hit. Her har du resultatet av det. Ikke bare med bunad selvfølgelig. Denne jenta er også jeger og vanlig ungdom. Så her er hun i alle settingene.


Om jeg vil ha henne tilbake? Klart jeg vil. Og siden dette også er en av de mange fotointeresserte ungdommene, blir hun en av dem som blir med på fotokurset rundt skolestart.


Men først skal vi ha en lang og varm sommer.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark