Trond fra Svorkmo




Det var da voldsomt så fort de ble voksne - disse ungene :-)
Trond traff jeg for tre år siden da jeg fotograferte bryllupet til mamma Anita og stefar Lars Erik. Da var Trond en søt, liten tass som spratt omkring. Nå har han blitt en kjekk, ung mann. Og snart er han konfirmant.


Det er slett ikke sommertemperatur for tiden, så Trond fikk beskjed om å hoppe litt opp og ned for å holde varmen mens jeg monterte utstyr. Etterpå bar det inn i studio både for å få varmen i oss - og for å få tatt resten av bildene.


Jeg vet ikke om Trond bare likte seg godt, eller om han ble fornøyd, men rett etter at han hadde dratt kom en venneforespørsel til Facebook. Og da bildene hadde kommet vel frem, kom det sannelig en ekstra tilhenger på fotosiden min.
Sånt setter jeg veldig stor pris på!


Hvem vet, kanskje han ringer sjøl om noen år for å bli fotografert som brudgom - eller kanskje pappa? Han er velkommen uansett!


Husk at du kan få konfirmantfotografering veldig billig hvis du nøyer deg med litt mindre. Kr 350,- for en halvtime i studio, ett antrekk og fem prøvebilder.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark