Leker meg litt


Jeg pleier å påstå at det kan bli noe av de fleste bildene. En kollega sa en gang: Ta et mislykka bilde, vreng det - og kall det kunst...
Nå skal jeg verken vrenge eller kalle dette kunst. Men at man kan forbedre - eller forandre et hvilket som helst bilde, er i alle fall sikkert.


Bildet av Peter ble tatt i stua vår - uten tanke på at vi skulle bruke det til noe spesielt. Helt vanlig knipsing, altså. Men så fikk jeg lyst til å leke meg litt, og dette lå (ennå) uslettet på harddisken min.
I tillegg til bildet av Peter, fant jeg frem et mursteinsbilde - og smelta dem sammen. Litt overkilled kanskje, men artig å prøve.

Nå ser jeg at det blir bittelitt roligere på fotofronten frem mot ferien. Og hvis det bare blir møkkavær - får jeg lekt meg masse. Scroll litt nedover, så ser du et regnværsbilde... Ikke tatt i regnvær, men absolutt noe man kan gjøre når det regner. Leke seg altså. På dette bildet har jeg dratt begrepet "male seg" litt.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark