Gratulerer til Asta Marie og Håvard


Jeg har egentlig ferie, men i forrige uke ringte en dame som lurte på om jeg kunne komme til Krokstadøra i helga for å fotografere henne og hennes tilkommende mann.
Noen gifter seg på kort varsel. Disse to har vært sammen i elleve år, og bryllupet var heller ikke bestemt i hui og hast. Men fotograf hadde de ikke tenkt på.


Siden jeg likevel skulle være tilbake fredag kveld, kunne jeg like godt ta en bryllupsfotografering på sparket. 


Jeg er ikke spesielt godt kjent på Krokstadøra, så mens paret ble smidd i Hymens lenker - dro jeg en svipptur for å finne egnet plass. Heldigvis var dette et par som tok utfordringene. Og det var ikke sååååå mye vann i elva...
Åh, jeg elsker at folk blir med på ting.


Gratulerer med hverandre Asta Marie og Håvard. Jeg er veldig glad for at dere ble fornøyd med bildene også.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi