Heimdalsgutten, Bendik


Endelig fikk jeg treffe Bendik. Ikke det at vi har møtt hverandre før, men han skulle egentlig vært fotografert tidligere i sommer. Det er ikke alltid det som passer foreldrene passer ungdommene, så derfor ble planene litt utsatt. Men her er han i egen høye person.

Etter å ha blitt pusha hit og dit til vi nesten var ferdige, ble ikke Bendik kjempesliten sånn som mange andre blir etter ei økt i studio. På slutten begynte han til og med å posere helt av seg selv. Jeg spurte om vi kanskje skulle ta dressbildene en gang til, men da blånektet han. Får være måte på velvillighet, tross alt.

Bendik var konfirmant i vår. Det betyr altså at sesongen ikke er over ennå. Når jeg ser i ordreboka mi er det flere på vent. Det er helt greit for meg. Jeg synes alltid det er stas å få ungdommer på besøk.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi