Karin, Kenneth og Milla selvfølgelig


Karin og Kenneth benyttet seg av tilbudet på familiefotografering til halv pris. Da jeg spurte Karin om hun visste hvor jeg holdt til, svarte hun: Ja, jeg var hos deg som konfirmant.
Dermed begynte lysbildeserien i hjernen å jobbe. Fem år siden. Jeg burde jo ha husket henne, men nei. Det ringte ingen bjeller før hun sto i døra. Da husket jeg både hvilken farge hun har på bunaden - og nøyaktig hvor hun ble fotografert.

Nå kom hun altså tilbake. Denne gangen med samboer og den nye babyen, Milla. Milla er svarthåret og firbent, men like fullt mamma og pappas skatt. Vi som er dyreeiere vet selvsagt at det blir sånn. Men hvis jeg er en riktig stor heldiggris - kan det hende jeg en dag får lov å fotografere denne lille familien med en liten menneskebaby også. Lover ikke at jeg husker navnet da heller, men jeg kan sikkert fortelle dem hvilke klær de hadde på seg da de var her sist.
Det var fortiden og fremtiden. Her er de alle tre!






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark