Nå er dere endelig på bloggen, Camilla og Egil


Jeg har skjemt bort kundene mine. Når de spør om når de kan forvente å få prøvebildene, svarer jeg: Om et par - tre dager. Da er det stadig flere som sperrer opp øynene:
- Må vi vente sååååå lenge?

Vet at det er min egen skyld. Vet at det er en uting at jeg ikke kan gjøre noe annet før jeg er ferdig med bildene. Men noen ganger er det mange som gjerne skulle hatt sine bilder, og da må alle vente på tur. Men det er sjelden noen venter i to hele dager. Som regel kommer bildene bare noen timer etter fotograferinga.

Så kommer tiden til bloggen. Her må alle smøre seg med tålmodighet. Det kan fort gå et par uker fra de er fotografert til bildene kommer her. Men de kommer - hvis de har sagt at jeg får lov å legge dem ut.

Dette er Camilla og Egil. Et kjærestepar som har vært sammen i tre år, og som nå endelig bestemte seg for å bli fotografert. De har snakket om det lenge, og her er de.

Det var trivelig å ha gode naboer i studio, og dere var så samarbeidsvillige og fotogene at det var en fryd å ha dere foran kamera. Beklager at det tok så lang tid, men trøsten får være at dere fikk prøvebildene uten å måtte vente så lenge.
Men nå, Camilla og Egil. Nå er dere endelig på bloggen. 





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark